Το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής» έχει ως βασική αποστολή:
- την έρευνα σε θέματα παιδαγωγικών σπουδών με ιδιαίτερη έμφαση στα πεδία της οργάνωσης, διοίκησης, αξιολόγησης και αναλυτικών προγραμμάτων στην εκπαίδευση, καθώς επίσης στα γνωστικά πεδία της ειδικής αγωγής και των τεχνολογιών μάθησης.
- την παροχή εξειδικευμένων παιδαγωγικών γνώσεων σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.
- τη συνεργασία με ανάλογα προγράμματα ευρωπαϊκών και άλλων πανεπιστημίων, καθώς και με ερευνητικά κέντρα.
- την προετοιμασία υψηλόβαθμων διοικητικών στελεχών και ερευνητών, που αντιλαμβάνονται το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η εκπαίδευση και επιθυμούν να δράσουν δημιουργικά και παραγωγικά στον χώρο εργασίας τους.
- τη διερεύνηση ζητημάτων που έχουν σχέση με την κοινωνική δικαιοσύνη, τη διαπολιτισμικότητα, την πολιτότητα, την ειρήνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα στην εκπαίδευση.
- την κατανόηση των θεωριών γύρω από την ειδική εκπαίδευση, ιδιαίτερα σε σχέση με τις διάφορες αναπηρίες, το νομικό πλαίσιο και το θεωρητικό υπόβαθρο της διαφοροποίησης. Παράλληλα, αποστολή του Μεταπτυχιακού προγράμματος είναι να προσφέρει τις απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις που απαιτούνται για διαφοροποίηση και ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες, τόσο σε επίπεδο διδασκαλίας, όσο και υλικού, ώστε να στηρίζονται αποτελεσματικά όλα τα παιδιά που φοιτούν είτε σε ενιαίες τάξεις, είτε σε ειδικό πλαίσιο, αν παραστεί ανάγκη.
- την εξέταση και κατανόηση ζητημάτων που αφορούν στην αξιοποίηση παραδοσιακών και σύγχρονων εκπαιδευτικών τεχνολογιών στη διδασκαλία, καθώς και τη συστηματική αντιμετώπιση των διαδικασιών σχεδιασμού, δημιουργίας, χρήσης, αξιολόγησης και διαχείρισης ποικίλων διδακτικών μέσων και υλικών μάθησης.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ECTS): 90
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνικά
ΕΠΙΠΕΔΟ: Μεταπτυχιακό (Μάστερ)
TITΛΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΝΕΜΕΤΑΙ: Magister Artium (Master of Arts, M.A.)
Το πρόγραμμα είναι αξιολογημένο και πιστοποιημένο από:
Το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στις «Επιστήμες της Αγωγής»:
- Προσφέρει στους φοιτητές σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες και πρακτικές σε θέματα παιδαγωγικών σπουδών, με ιδιαίτερη έμφαση στα πεδία της εκπαιδευτικής ηγεσίας και πολιτικής, των αναλυτικών προγραμμάτων και της εκπαίδευσης για την κοινωνική δικαιοσύνη.
- Παρέχει παιδαγωγικά εργαλεία που υποστηρίζουν τον αναβαθμισμένο ρόλο του εκπαιδευτικού και τον ενδυναμώνουν να αναλύει την εκπαιδευτική πραγματικότητα μέσα από έναν κριτικό φακό.
- Απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ή να διευρύνουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους σε ζητήματα εκπαίδευσης, ώστε να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια που θα υποστηρίζουν ουσιαστικά και σε βάθος την επαγγελματική τους απασχόληση στον χώρο της παιδείας.
Οι απόφοιτοι του Προγράμματος μπορούν να εργαστούν είτε σε πρακτικό είτε σε θεωρητικό-ερευνητικό επίπεδο χρησιμοποιώντας τις εξειδικευμένες γνώσεις που προσφέρονται στις τέσσερις (4) ακαδημαϊκές κατευθύνσεις:
α) Εκπαιδευτική Ηγεσία και Πολιτική
β) Εκπαίδευση για την Κοινωνική Δικαιοσύνη
γ) Ειδική Εκπαίδευση
δ) Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας
Η ολοκλήρωση του Προγράμματος μπορεί να γίνει σε τρία (3) εξάμηνα (με πλήρη φοίτηση).
Οι υποψήφιοι για εισδοχή στο ΜΠΣ «Επιστήμες της Αγωγής» θα πρέπει να κατέχουν τα πιο κάτω:
- Πτυχίο αναγνωρισμένου Ανώτερου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Συγκεκριμένα, δικαίωμα υποβολής αίτησης για εγγραφή σε Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (ΜΠΣ) επιπέδου μάστερ έχουν άτομα, τα οποία κατά την ημερομηνία της εγγραφής τους στο Πανεπιστήμιο κατέχουν πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών από αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Άτομα τα οποία αναμένεται να αποκτήσουν Πανεπιστημιακό Τίτλο Σπουδών μέχρι και την εγγραφή τους ή έχουν συμπληρώσει όλες τις ακαδημαϊκές υποχρεώσεις και εκκρεμεί μόνο η απονομή του Πανεπιστημιακού Τίτλου Σπουδών, δικαιούνται επίσης να υποβάλλουν αίτηση εισδοχής.
- «Πολύ καλή» γνώση της αγγλικής γλώσσας, διότι στο Μεταπτυχιακό χρησιμοποιείται ευρέως επιστημονική βιβλιογραφία στα Αγγλικά (επιστημονικά άρθρα και βιβλία).
- Γνώση Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel, Access) για τη διαχείριση του εκπαιδευτικού υλικού και την απροβλημάτιστη παρακολούθηση των μαθησιακών διαδικασιών.
Το συνολικό κόστος φοίτησης για τους/τις νεοεισερχόμενους/ες φοιτητές/φοιτήτριες, για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, είναι σημαντικά μειωμένο κατά περίπου 38% και από €5.400 ανέρχεται στα €3.300.
Τα δίδακτρα κάθε Θεματικής Ενότητας (Θ.Ε.), μετά την έκπτωση, ανέρχονται σε €550, ενώ τα δίδακτρα που αφορούν στη Διατριβή Μάστερ (συνολικά) είναι €1.100. Ο/Η φοιτητής/φοιτήτρια καταβάλλει το ποσό που αντιστοιχεί στον αριθμό Θεματικών Ενοτήτων που επιλέγει ανά ακαδημαϊκό έτος.
Τα παραπάνω δίδακτρα ισχύουν τόσο για πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας και άλλων κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο και για πολίτες κρατών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης
Σε ό,τι αφορά στην παραχώρηση εκπτώσεων και τη χορήγηση υποτροφιών, ακολουθείται η ευρύτερη πολιτική του Πανεπιστημίου.
Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο Ευρωπαϊκό Έργο «Γραφεία Διασύνδεσης Πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας», προσφέρει στους φοιτητές/τριες όλων των προγραμμάτων σπουδών του, την προαιρετική και δωρεάν Θεματική Ενότητα «Τοποθέτηση Φοιτητών στον Επιχειρηματικό Κόσμο», η οποία αποσκοπεί στην απόκτηση επιδοτούμενης επαγγελματικής εμπειρίας στο αντικείμενο σπουδών τους, μέσω τοποθέτησης σε φορέα που εδράζει στην Κυπριακή Δημοκρατία.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε επικοινωνώντας με το Γραφείο Διασύνδεσης του Ανοικτού Πανεπιστημίου εδώ.
Εμπειρίες Φοιτητών / Αποφοίτων
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το Πρόγραμμα προσφέρει τέσσερις (4) κατευθύνσεις: (α) Εκπαιδευτική Ηγεσία και Πολιτική, (β) Εκπαίδευση για την Κοινωνική Δικαιοσύνη, (γ) Ειδική Εκπαίδευση και (δ) Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας.
Για την ολοκλήρωση του προγράμματος και την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στις «Επιστήμες της Αγωγής» απαιτείται φοίτηση σε τρία (3) ακαδημαϊκά εξάμηνα και η ολοκλήρωση έξι (6) εξαμηνιαίων Θεματικών Ενοτήτων (15 μονάδες ECTS εκάστη), ως ακολούθως. Η διάρθρωση του Προγράμματος παρουσιάζεται κατά ακαδημαϊκή κατεύθυνση.
Κατεύθυνση: Εκπαιδευτική Ηγεσία και Πολιτική
Α/Α | Κωδικός Θ.Ε. | Τίτλος Θ.Ε. |
Αριθμός Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) |
Τύπος Θ.Ε. | Εξάμηνο |
1 | ΕΠΑ511 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής έρευνας: Ποσοτικές μέθοδοι | 15 ECTS | Υποχρεωτική/Επιλογής[1] | 1 ή 2 |
2 | ΕΠΑ512 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής έρευνας: Ποιοτικές μέθοδοι | 15 ECTS | Υποχρεωτική/Επιλογής | 1 ή 2 |
3 | ΕΠΑ515 | Εισαγωγή στην Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 1 |
4 | ΕΠΑ521 | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Οργανισμών | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 2 ή 3 |
5 | ΕΠΑ641 | Αξιολόγηση διδασκαλίας και προσωπικού στην εκπαίδευση | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 2 |
6 | ΕΠΑ701Α | Μεταπτυχιακή Διατριβή Ι[2] | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
7 | ΕΠΑ701Β | Μεταπτυχιακή Διατριβή ΙΙ | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
8 | ΕΠΑ613 | Πολιτική και Εκπαίδευση | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
9 | ΕΠΑ614 | Διαχείριση αλλαγής, σχολική αποτελεσματικότητα και βελτίωση | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
10 | ΕΠΑ615 | Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών προγραμμάτων | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
11 | ΕΠΑ617 | Θεωρία και ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
12 | ΕΠΑ618 | Στρατηγικός Σχεδιασμός στην εκπαίδευση | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
Κατεύθυνση: Εκπαίδευση για την Κοινωνική Δικαιοσύνη
Α/Α | Κωδικός Θ.Ε. | Τίτλος Θ.Ε. |
Αριθμός Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) |
Τύπος Θ.Ε. | Εξάμηνο |
1 | ΕΠΑ511 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής έρευνας: Ποσοτικές μέθοδοι | 15 ECTS | Υποχρεωτική/Επιλογής | 1 ή 2 |
2 | ΕΠΑ512 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας: Ποιοτικές μέθοδοι | 15 ECTS | Υποχρεωτική/Επιλογής | 1 ή 2 |
3 | ΕΠΑ517 | Πολιτισμικές Διαφορές, Κοινωνικές Ανισότητες και Διγλωσσία στην Εκπαίδευση | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 1 |
4 | ΕΠΑ521 | Διοίκηση Εκπαιδευτικών οργανισμών | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
5 | ΕΠΑ522 | Εκπαίδευση για την Κοινωνική Δικαιοσύνη | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 2 ή 3 |
6 | ΕΠΑ525 | Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα δικαιώματα και την πολιτότητα | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 2 ή 3 |
7 | ΕΠΑ701Α | Μεταπτυχιακή Διατριβή Ι | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
8 | ΕΠΑ701Β | Μεταπτυχιακή Διατριβή ΙΙ | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
9 | ΕΠΑ515 | Εισαγωγή στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
10 | ΕΠΑ611 | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
11 | ΕΠΑ612 | Η εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον Ι – Βρεφική ηλικία | 15 ECTS | Επιλογής | 1 ή 3 |
12 | ΕΠΑ613 | Πολιτική και εκπαίδευση | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
13 | ΕΠΑ616 | Η εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον ΙΙ – εφηβική ηλικία | 15 ECTS | Επιλογής | 2 |
14 | ΕΠΑ617 | Θεωρία και ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
Κατεύθυνση: Ειδική Εκπαίδευση
Α/Α | Κωδικός Θ.Ε. | Τίτλος Θ.Ε. | Αριθμός Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) | Τύπος Θ.Ε. | Εξάμηνο |
1 | ΕΠΑ511 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής έρευνας: Ποσοτικές μέθοδοι | 15 ECTS | Υποχρεωτική ή Επιλογής | 1 ή 2 |
2 | ΕΠΑ512 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας: Ποιοτικές μέθοδοι | 15 ECTS | Υποχρεωτική ή Επιλογής | 1 ή 2 |
3 | ΕΠΑ516 | Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση: Σύγχρονες θεωρητικές τάσεις και προσεγγίσεις | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 1 |
4 | ΕΠΑ521 | Διοίκηση εκπαιδευτικών οργανισμών | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
5 | ΕΠΑ522 | Εκπαίδευση για την Κοινωνική δικαιοσύνη | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
6 | ΕΠΑ525 | Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα δικαιώματα και την πολιτότητα | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
7 | ΕΠΑ526 | Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση: Σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές και εκπαιδευτικά πλαίσια | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 2 |
8 | ΕΠΑ528 | Θετική Διαχείριση Συμπεριφοράς και κοινωνικό-συναισθηματικές Διαστάσεις Μάθησης | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 2 |
9 | ΕΠΑ701Α | Μεταπτυχιακή Διατριβή Ι | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
10 | ΕΠΑ701Β | Μεταπτυχιακή Διατριβή ΙΙ | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
11 | ΕΠΑ515 | Εισαγωγή στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
12 | ΕΠΑ517 | Πολιτισμικές Διαφορές, κοινωνικές Ανισότητες και Διγλωσσία στην Εκπαίδευση | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
13 | ΕΠΑ611 | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
14 | ΕΠΑ612 | Η εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον Ι – Βρεφική ηλικία | 15 ECTS | Επιλογής | 1 ή 3 |
15 | ΕΠΑ613 | Πολιτική και Εκπαίδευση | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
16 | ΕΠΑ616 | Η εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον ΙΙ – εφηβική ηλικία | 15 ECTS | Επιλογής | 2 |
17 | ΕΠΑ617 | Θεωρία και ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
18 | ΕΠΑ619 | Διαφοροποίηση και Παιδαγωγικές Πρακτικές για Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή/και Αναπηρίες | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
Κατεύθυνση: Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας
Α/Α | Κωδικός Θ.Ε. | Τίτλος Θ.Ε. |
Αριθμός Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) |
Τύπος Θ.Ε. | Εξάμηνο |
1 | ΕΠΑ511 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής έρευνας: Ποσοτικές μέθοδοι | 15 ECTS | Υποχρεωτική/Επιλογής | 1 ή 2 |
2 | ΕΠΑ512 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας: Ποιοτικές μέθοδοι | 15 ECTS | Υποχρεωτική/Επιλογής | 1 ή 2 |
3 | ΕΠΑ514 | Αρχές Ενσωμάτωσης Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 1 |
4 | ΕΠΑ521 | Διοίκηση Εκπαιδευτικών οργανισμών | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
5 | ΕΠΑ524 | Ψηφιακές Τεχνολογίες για την Εκπαίδευση | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 2 |
6 | ΕΠΑ527 | Θεωρητικές Προσεγγίσεις – Μεθοδολογικοί Σχεδιασμοί της ΑεξΑΕ | 15 ECTS | Υποχρεωτική | 2 ή 3 |
7 | ΕΠΑ701Α | Μεταπτυχιακή Διατριβή Ι | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
8 | ΕΠΑ701Β | Μεταπτυχιακή Διατριβή ΙΙ | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
9 | ΕΠΑ515 | Εισαγωγή στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
10 | ΕΠΑ612 | Η εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον Ι – Βρεφική ηλικία | 15 ECTS | Επιλογής | 1 ή 3 |
11 | ΕΠΑ616 | Η εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον ΙΙ – Εφηβική ηλικία | 15 ECTS | Επιλογής | 2 |
12 | ΕΠΑ617 | Θεωρία και ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων | 15 ECTS | Επιλογής | 2 ή 3 |
13 | ΕΠΑ618 | Στρατηγικός σχεδιασμός στην εκπαίδευση | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
14 | ΕΠΑ631 | Σχεδιασμός Διδακτικού Υλικού και Εφαρμογές των ΤΠΕ στην ΑεξΑΕ | 15 ECTS | Επιλογής | 3 |
Τοποθέτηση φοιτητών στον επιχειρηματικό κόσμο | |||||
ΕΠΑ695 | Τοποθέτηση φοιτητών στον επιχειρηματικό κόσμο (1η τοποθέτηση) | 5 ECTS | Επιλογής | ||
ΕΠΑ696 | Τοποθέτηση φοιτητών στον επιχειρηματικό κόσμο (2η τοποθέτηση) | 5 ECTS | Επιλογής |
[1] Ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, οι φοιτητές πρέπει να επιλέξουν Υποχρεωτικά μία από τις δύο Θεματικές Ενότητες που προσφέρονται για τη Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας. Συγκεκριμένα, επιλέγουν είτε ποσοτικές μεθόδους είτε ποιοτικές μεθόδους, δηλαδή την ΕΠΑ511 ή την ΕΠΑ512.
[2] Η Μεταπτυχιακή Διατριβή, εάν την επιλέξουν οι φοιτητές, μπορεί να αρχίσει από το 2ο εξάμηνο σπουδών και να ολοκληρωθεί το 3ο. Δηλαδή, οι θεματικές ενότητες ΕΠΑ 701Α και ΕΠΑ 701Β θα προσφέρονται και το 2ο και το 3ο εξάμηνο.
Επιπρόσθετα, ο/η κάθε φοιτητής/τρια μπορεί να εγγραφεί προαιρετικά, έως δύο φορές, στη δωρεάν Θ.Ε. «Τοποθέτηση Φοιτητών στον Επιχειρηματικό Κόσμο», η οποία αποτιμάται με 5 ECTS και αποσκοπεί στην απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας στο αντικείμενο σπουδών του/της:
- ΕΠΑ695 Τοποθέτηση φοιτητών στον επιχειρηματικό κόσμο (1η τοποθέτηση)
- ΕΠΑ696 Τοποθέτηση φοιτητών στον επιχειρηματικό κόσμο (2η τοποθέτηση)
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε επικοινωνώντας με το Γραφείο Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης του Ανοικτού Πανεπιστημίου εδώ
Εμπειρίες φοιτητών
Περισσότερες πληροφορίες για τις Θ.Ε. ΕΠΑ695 και ΕΠΑ696, μπορείτε να βρείτε επικοινωνώντας με το Γραφείο Διασύνδεσης του Ανοικτού Πανεπιστημίου εδώ.
Οι Θεματικές Ενότητες του Προγράμματος προσφέρονται και ως ανεξάρτητες-αυτοτελείς, ώστε κάθε ενδιαφερόμενος να μπορεί να εγγραφεί σ’ αυτές και να τις παρακολουθήσει χωρίς να χρειάζεται να εγγραφεί συνολικά στο Πρόγραμμα. Η εγγραφή στις ανεξάρτητες-αυτοτελείς Θεματικές Ενότητες προϋποθέτει την καταβολή ποσού αντίστοιχου με το κόστος της Θεματικής Ενότητας του Προγράμματος Σπουδών.
Μέλη ΔΕΠ
Ζεμπύλας Μιχαλίνος, Καθηγητής, Διευθυντής Προγράμματος,
Γραμματεία Προγράμματος Σπουδών: Βασιλείου Βασιλική (Βοηθός Γραμματειακή Λειτουργός)
Ηλ.ταχυδρομείο (email):
Τηλ. 00357-22411988
Φόρμα Επικοινωνίας