21
Σαβ, Δεκ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η Υπηρεσία Ανθρώπινου Δυναμικού είναι υπεύθυνη για τα θέματα που άπτονται της στελέχωσης του πανεπιστημίου, τις εργασιακές σχέσεις, τα ωφελήματα, την εκπαίδευση και ανάπτυξη του ακαδημαϊκού και διοικητικού προσωπικού. Η ΥΑΔ ασχολείται και με θέματα εργοδότησης ερευνητικού προσωπικού και απασχόλησης φοιτητών. Μέσω της σωστής επιλογής, υποκίνησης, αξιολόγησης και ανάπτυξης του προσωπικού, στοχεύει στη δημιουργία εποικοδομητικής συνεργασίας, αλλά και μιας ανθρωποκεντρικής κουλτούρας.

 

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Γραφείο Στελέχωσης

Στόχος του Γραφείου Στελέχωσης είναι η διασφάλιση εφαρμογής νομότυπων και αξιοκρατικών διαδικασιών για την αξιολόγηση και επιλογή των υποψηφίων για εργοδότηση, και η ομαλή ενσωμάτωσή τους στην εργασία. Τα κύρια καθήκοντα του Γραφείου αφορούν, μεταξύ άλλων, στα ακόλουθα:

  • Ετοιμασία καταστάσεων μελλοντικών αναγκών σε Ανθρώπινο Δυναμικό και οργανογράμματος Πανεπιστημίου
  • Καταρτισμός Σχεδίων Υπηρεσίας και Προκηρύξεων
  • Υλοποίηση και συντονισμός διαδικασίας στελέχωσης και ενσωμάτωσης
  • Ετοιμασία συμβάσεων όπου απαιτείται
  • Υλοποίηση διαδικασίας μονιμοποίησης διοικητικού προσωπικού
  • Τήρηση και ενημέρωση των προσωπικών φακέλων του προσωπικού
  • Τήρηση διαδικασίας αποχώρησης και συνεντεύξεων αποχώρησης
  • Έκδοση βεβαιώσεων εργοδότησης.

 

Γραφείο Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού

Το ΑΠΚΥ επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό του, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην προσφορά κινήτρων μέσω της εκπαίδευσης και ανάπτυξης.

Το Γραφείο Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, στοχεύει στη συστηματική και συνεχή αναβάθμιση και εμπλουτισμό των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού του Πανεπιστημίου.

Κύριοι στόχοι του Γραφείου είναι οι ακόλουθοι:

  • Εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών
  • Ετοιμασία και υλοποίηση ετήσιου πλάνου εκπαίδευσης
  • Οργάνωση ενδο-υπηρεσιακών προγραμμάτων εκπαίδευσης
  • Παροχή υποστήριξης και καθοδήγησης προσωπικού σχετικά με θέματα εκπαίδευσης
  • Συντονισμός διαδικασίας αξιολόγησης της απόδοσης και υποστήριξη αξιολογητών ώστε η διαδικασία να τρέχει ομαλά και αξιοκρατικά, συμβάλλοντας στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας.

Γραφείο ωφελημάτων & εργασιακών σχέσεων

Το Γραφείο Ωφελημάτων και Εργασιακών Σχέσεων χειρίζεται θέματα που άπτονται των ωφελημάτων και παροχών του Ακαδημαϊκού, Διοικητικού και άλλου προσωπικού του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, ενώ ταυτόχρονα χειρίζεται και θέματα που αφορούν στις εργασιακές σχέσεις.

Το Γραφείο Ωφελημάτων ενεργεί βάσει των Κανόνων, Κανονισμών, Εγκυκλίων και αποφάσεων των σχετικών Σωμάτων που διέπουν τα διάφορα ωφελήματα και διασφαλίζει, μεταξύ άλλων, την τήρηση των πιο κάτω:

  • Σαββατική άδεια
  • Αποζημίωση υπερωριών
  • Άδειες απουσίας και άδειες άνευ απολαβών
  • Ηλεκτρονική τήρηση παρουσιολογίου και έλεγχο μητρώου αδειών
  • Προαγωγές και ανελίξεις

Επιπλέον, το Γραφείο φροντίζει για θέματα εργασιακών σχέσεων, όπως πρακτικές για βελτίωση του εργασιακού κλίματος, προσφορά κινήτρων προς το προσωπικό κτλ.

 

Εξεταστικό Κέντρο

Στο ΑΠΚΥ λειτουργεί Εξεταστικό Κέντρο, με κύριά του δραστηριότητα την αξιολόγηση και επιλογή προσωπικού για εξωτερικούς οργανισμούς και φορείς. Η αποτελεσματική πρόσληψη, επιλογή και αξιολόγηση προσωπικού παίζουν καταλυτικό ρόλο στην επιτυχία ενός οργανισμού. Το Εξεταστικό Κέντρο του ΑΠΚΥ παρέχει ολοκληρωμένες προτάσεις και λύσεις σε όλη τη διαδικασία πρόσληψης και αξιολόγησης προσωπικού. Πιο συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες του περιλαμβάνουν την εξ ολοκλήρου ανάληψη των διαδικασιών πρόσληψης υποψηφίων, την αξιολόγηση των υποψηφίων με τη χρήση επιστημονικά τεκμηριωμένων μεθόδων και εργαλείων αξιολόγησης, όπως είναι τα Τεστ Ικανοτήτων και τα Εξεταστικά Δοκίμια με βάση τις προδιαγραφές που θέτει ο κάθε οργανισμός, αλλά και τις προφορικές εξετάσεις.

 
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Κεντρικό Τηλ. Τμήματος: + 357 22 411662