03
Τρι, Δεκ

ΜΔΕ522: Διοίκηση Μάρκετινγκ

  • Κωδικός / Course Code: ΜΔΕ522
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    2 Γραπτές Εργασίες (40%), Διαδραστικές Δραστηριότητες (10%) και Τελική Εξέταση (50%)

  • Διάρκεια Φοίτησης/ Length of Study: Εξαμηνιαία (εαρινό)/ Semi-annual (spring)
  • Κόστος/ Tuition Fees: 650 ευρώ
  • Επίπεδο Σπουδών/ Level: Μεταπτυχιακό/ Postgraduate

Στόχος της Θεματική Ενότητας ΜΔΕ522 «Διοίκηση Μάρκετινγκ» είναι να εξοικειώσει τον φοιτητή σε θέματα δημιουργίας, διανομής και επικοινωνίας «Αξίας» προς τον πελάτη της επιχείρησης μέσω εύρεσης και εκμετάλλευσης ευκαιριών αγοράς. Έτσι, η Θ.Ε. εστιάζει:

  • στην κατανόηση του ρόλου της Διοίκησης Μάρκετινγκ και της έννοιας της «Αξίας» πελάτη
  • στην ανάλυση ευκαιριών και τους τρόπους αξιοποίησής τους για τη δημιουργία σύνδεσης και ισχυρής σχέσης με τον πελάτη μέσω της δημιουργίας Αξίας,
  • στο χτίσιμο ισχυρών μαρκών και στη δημιουργία Αξίας μέσω της ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και την επιτυχημένη στόχευση και τοποθέτησή τους στην αγορά, καθώς και
  • στους τρόπους που η επιτυχημένη διανομή και επικοινωνία προς τον πελάτη μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργία Αξίας και τη θέσπιση ισχυρής σχέσης μεταξύ πελάτη και επιχείρησης.

Η συγκεκριμένη Θεματική Ενότητα προσφέρει μια ολιστική κατανόηση του χώρου του Μάρκετινγκ, ενώ ταυτόχρονα παρέχει μια πιο πρακτική αντίληψη των πραγμάτων μέσω της χρήσης παραδειγμάτων από επιχειρήσεις, πρακτικών εφαρμογών, και ασκήσεις βασισμένες σε προβλήματα πραγματικών επιχειρήσεων, που συμβάλλει στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των φοιτητών.