21
Πεμ, Νοε

ΠΔΕ403: Διεθνές Μάρκετινγκ

  • Κωδικός / Course Code: ΠΔΕ403
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment: Διαδραστικές δραστηριότητες: 10% 2 εργασίες: 30% Τελική εξέταση: 60%
  • Διάρκεια Φοίτησης/ Length of Study: Εξαμηνιαία (χειμερινό) / Semi-annual (fall)
  • Κόστος/ Tuition Fees: 350 ευρώ
  • Επίπεδο Σπουδών/ Level: Προπτυχιακό/ Undergraduate
  • Προαπαιτούμενα/ Prerequisites: ΠΔΕ202

Η Θεματική Ενότητα "ΠΔΕ403 – Διεθνές Μάρκετινγκ" στοχεύει στην απόκτηση του θεωρητικού υπόβαθρου γνώσης που αφορά στις διεθνείς αγορές, αλλά και στην εξοικείωση με τις μεθόδους-εργαλεία προσέγγισης και αξιοποίησης αυτών ως περιοχών δυνητικής επέκτασης και ανάπτυξης.

Η πληρότητα της κατανόησης του διεθνούς πλαισίου τίθεται στο προσκήνιο ως κρίσιμη μεταβλητή, αφού το διεθνές γίγνεσθαι είναι απαιτητικό και πολύπλοκο, και συνεπώς η επιτυχής είσοδος και παρουσία-παραμονή προϋποθέτει την ολοκληρωμένη, πολυδιάστατη και όσο το δυνατόν πληρέστερη αντίληψη του ιστού αλληλοσυσχετίσεων των διαστάσεων του Μάρκετινγκ, της στρατηγικής του, αλλά και της διαφορετικότητας της δυναμικής του σε αλλοδαπό περιβάλλον.

Πρωταρχικός στόχος της Θεματικής Ενότητας είναι η εξοικείωση και η ανάπτυξη κριτικής σκέψης των φοιτητών αναφορικά τόσο με τις ευκαιρίες όσο και με τις προκλήσεις οι οποίες προέρχονται από την κλιμακούμενη ένταση της παγκοσμιοποίησης των αγορών. Διερευνώνται οι δραστηριότητες – πρακτικές και προσεγγίσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο του διεθνούς περιβάλλοντος, αναλύονται οι βασικές παράμετροι οι οποίες το συγκροτούν και εξετάζεται η διαδικασία της έρευνας του Μάρκετινγκ σε διεθνές επίπεδο.

Στο πλαίσιο της ύλης, οριοθετούνται οι συνιστάμενες οι οποίες συνθέτουν τις κύριες δυνάμεις που περιβάλλουν τις επιχειρήσεις, και εξετάζονται οι έννοιες οι οποίες διαμορφώνουν το πλαίσιο λήψης αποφάσεων Μάρκετινγκ – στο διεθνές περιβάλλον – οι ιδιομορφίες των αγορών, αλλά και οι συνθήκες του ανταγωνισμού.