«Covid19: Επικοινωνία, κατ' εξαίρεση» είναι ο γενικός τίτλος σειράς συζητήσεων με επιστήμονες και επαγγελματίες της επικοινωνίας και της δημοσιογραφίας που εγκαινιάζουν το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία" του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου και το περιοδικό δημοσιογραφία, ανταποκρινόμενα στα νέα απροσδόκητα δεδομένα που έφερε στη ζωή μας ο #covid19. Κεντρικό θέμα της σειράς ο τρόπος που η κρίση του Covid-19 επηρεάζει τα δύο πεδία.
Η σειρά θα αναρτάται σε μορφή video podcasts μέσω των YouTube Channels του ΑΠΚΥ και του περιοδικού δημοσιογραφία.
Η πρεμιέρα των πρώτων τριών επεισοδίων με την Δρ. Λήδα Τσενέ, Σύμβουλο Επικοινωνίας και διδάσκουσα στο ΜΠΣ «Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία» του ΑΠΚΥ της σειράς έχει τίτλο:
«H Ψηφιακή Επικοινωνία στην εποχή του COVID-19: προκλήσεις και ευκαιρίες»
Ποιες είναι οι αλλαγές που φέρνει μια μεγάλη κρίση, όπως αυτή που βιώνουμε τώρα, στην αλληλεπίδραση κοινού και brands; Πώς καταφέρνουμε να διατηρήσουμε το κοινό μας; Πώς διαχειριζόμαστε επικοινωνιακά την κρίση; Πώς αλλάζει το περιεχόμενο των social media και πώς μπορούμε να προστατευτούμε από όλα όσα διαβάζουμε;
- Τη Δευτέρα, 30 Μαρτίου στις 20.00 η Λήδα Τσενέ συζητά με τον Παναγιώτη Αρωνιάδη, New Media Director του ΠΑΟΚ, υπεύθυνο για την πολυβραβευμένη ψηφιακή στρατηγική του συλλόγου, για τις νέες προκλήσεις στη διαχείριση του κοινού υπό το πρίσμα του κορονοϊού.
Παρακολουθήστε ζωντανά μέσα από την πλατφόρμα Zoom συνδεόμενοι στο παρακάτω link: https://zoom.us/j/851148078
- Την Παρασκευή, 3 Απριλίου στις 20.00 η Λήδα Τσενέ συζητά με τον Μανώλη Ανδριωτάκη, δημοσιογράφο και συγγραφέα, για τον πολύπλοκο κόσμο των social media και για θέματα μηντιακού εγγραμματισμού και fake news σε εποχές κρίσης.
Παρακολουθήστε ζωντανά μέσα από το εργαλείο Blackboard Ultra συνδεόμενοι στο παρακάτω link: https://eu.bbcollab.com/guest/035e2c3e1ee34ba7b1b9acf51a08d9f4
- Τη Δευτέρα, 6 Απριλίου στις 20.00, η Λήδα Τσενέ συζητά με την Ναταλία Κατηφόρη, Director της Opus Integrated Communication, για τα βήματα μιας στρατηγικής διαχείρισης επικοινωνιακής κρίσης και για θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation).
Παρακολουθήστε ζωντανά μέσα από το εργαλείο Blackboard Ultra συνδεόμενοι στο παρακάτω link: https://eu.bbcollab.com/guest/035e2c3e1ee34ba7b1b9acf51a08d9f4
Βιογραφικά συντελεστών
Είναι Διδάκτωρ Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στα social media και την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Από το 2008 συνεργάζεται με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου ως ερευνήτρια και διδάσκουσα. Aπό το 2012 διδάσκει στο ΜΠΣ «Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Από το 2013 συνεργάζεται ως διδάσκουσα με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, ενώ από το 2012 συντονίζει δύο διαδυκτιακά σεμιναρία στην Ελληνοαμερικανική Ένωση με θέμα τις νέες τεχνολογίες και την πολιτιστική επιχειρηματικότητα. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος και σύμβουλος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και επικοινωνίας, ενώ από το 2005 είναι Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων της Comicdom Press και από το 2015 founder της Athens Comics Library. Συνεργάζεται με το Impact Hub Athens ως Communication Strategist και Business Development Consultant. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και επιστημονικές εργασίες στην περιοχή των ψηφιακών Μέσων, της δημοσιογραφίας, της επικοινωνίας, των comics και της πολιτιστικής διαχείρισης.
Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκίνησε το 1999 ως αθλητικός δημοσιογράφος στην εφημερίδα «Ο Φίλαθλος» όπου και παρέμεινε ως το 2004. Το 2004 ανέλαβε το Γραφείο Τύπου της ΑΕΚ κι από το 2005 ως το 2009 διετέλεσε Διευθυντής Έκδοσης του περιοδικού του συλλόγου, το AEK Empire. Παράλληλα, σχεδίασε το νέο website της ΑΕΚ, το οποίο έμεινε σε χρήση ως το 2016. Το 2009 επέστρεψε στη δημοσιογραφία ως Υπεύθυνος του τμήματος Ελεύθερων Ερευνών της εφημερίδας «Εξέδρα», ενώ ανέλαβε και Διευθυντής της ηλεκτρονικής σελίδας της εφημερίδας. Παράλληλα, είχε συνεργασίες με διεθνή περιοδικά όπως το Esquire και αποτελούσε τον επίσημο συνεργάτη της Panini στην Ελλάδα. Το 2013 εντάχθηκε στο Γραφείο Τύπου του ΠΑΟΚ και ανέλαβε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας του. Το 2015 δημιούργησε το totally responsive & mobile oriented paokfc.gr, το οποίο αναδείχτηκε καλύτερη ιστοσελίδα της Ελλάδας για το 2016 από τα βραβεία ΕΒΓΕ. Την ίδια χρονιά δημιούργησε και το Toumba Magazine, ένα περιοδικό που ξέφευγε τελείως από τα όρια ενός συλλογικού εντύπου και έδενε το ποδόσφαιρο με την κουλτούρα, το design και την αισθητική. Ως τώρα, το Toumba Magazine έχει αποσπάσει τέσσερα ελληνικά βραβεία ως το Καλύτερο Περιοδικό στην Ελλάδα και το European Design Award το 2017. Από το 2016 ανέλαβε ως New Media Director ορίζοντας την ψηφιακή στρατηγική κι ανάπτυξη του συλλόγου, το περιεχόμενο που παράγεται για τα Social Media, την οπτική ταυτότητα και το branding. Το 2018 ο ΠΑΟΚ απέσπασε οκτώ Digital Media Awards και αναδείχτηκε Digital Brand of the Year για την Ελλάδα. Από το 2019, είναι και Project Manager του PAOK TV, της OTT πλατφόρμας του ΠΑΟΚ, ο οποίος είναι ο μοναδικός σύλλογος στην Ευρώπη που διαχειρίζεται μόνος του τα τηλεοπτικά του δικαιώματα.
Ο Μανώλης Ανδριωτάκης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Η δημοσιογραφική του δουλειά έχει φιλοξενηθεί σε μεγάλες ελληνικές εφημερίδες από το 2000, ενώ έχει γράψει 10 βιβλία. Η ειδίκευσή του σε θέματα τεχνολογίας, νέων μέσων και διαφήμισης τον οδήγησε στην παραγωγή τριών ερευνητικών ντοκιμαντέρ (Blog: Ένας νέος δημόσιος χώρος, 2008, Προσοχή: Φονικές Διαφημίσεις, 2010, #Ακολούθησε με | Εξερευνώντας το twitter, 2013) και στη συγγραφή τριών βιβλίων (Blog. Ειδήσεις απ' το δικό σου δωμάτιο, 2007, Πρόσεξέ με!, 2016, Ο Αλγόριθμος της Σοφίας, 2019). Από το 2016 διδάσκει ψηφιακή και backpack δημοσιογραφία σε εφήβους και εκπαιδευτικούς μέσω προγραμμάτων της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση. Είναι ενθουσιώδης blogger από το 2004.
Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή, στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στην Ιστορία. Αφού εργάστηκε ως δημοσιογράφος στην ΕΡΤ, Project Manager στο Μουσείο Μπενάκη, στο Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού και στον Οργανισμό Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού, πριν από 8 χρόνια, ίδρυσε την εταιρία επικοινωνίας OPUS. Η OPUS είναι μία boutique εταιρία επικοινωνίας που κτίζει τη δημόσια εικόνα οργανισμών, εταιριών, brands και όποιου για οποιοδήποτε λόγο θέλει να συνομιλήσει με το κοινό για να πετύχει κάτι (χρηματοδότηση, να αυξήσει την επισκεψιμότητα ενός καταστήματος ή τις πωλήσεις, να πετύχει έναν οποιονδήποτε σκοπό, να γίνει απλά αναγνωρίσιμος, κοκ). Πελάτες της OPUS είναι ή έχουν υπάρξει η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, το Future Library, η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας, καλλιτέχνες, η Αμερικανική Πρεσβεία για το πρόγραμμα Education Unites From Camp to Campus, το AAL Smart Ageing Prize, τα Σούπερ Μάρκετ Θανόπουλος για τον εορτασμό των 140 χρόνων τους, ερευνητικά προγράμματα, fashion brands κ.ά.