«Το Θεατρικό Παιχνίδι στην κοινωνική, συναισθηματική και ηθική ανάπτυξη των παιδιών και των νέων» πραγματεύεται το δεύτερο τηλεσεμινάριο της σειράς ανοικτών τηλεσεμιναρίων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Θεατρικές Σπουδές» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ). Για το θέμα θα μιλήσει η Δρ. Αικατερίνη Βάσιου, Επίκουρη Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Το τηλεσεμινάριο θα λάβει χώρα την Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024 στις 18:00-20:00 και θα μεταδοθεί διαδικτυακά μέσω των εργαλείων τηλεκπαίδευσης του ΑΠΚΥ στον σύνδεσμο: https://bit.ly/3YzIkQk. Η Σειρά διοργανώνεται στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας ΘΕΣΠ612 «Θεατρική Αγωγή Ι: Θεωρία του Εκπαιδευτικού Θεάτρου» του Μεταπτυχιακού προγράμματος Θεατρικών Σπουδών.
Το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί ένα πολύτιμο μέσο για την ανάπτυξη των παιδιών και των νέων. Μέσα από τη θεατρική έκφραση, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση, να αναπτύξουν την ηθική τους κρίση και να βελτιώσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Το τηλεσεμινάριο θα αναλύσει τη σημασία του θεατρικού παιχνιδιού ως εργαλείο εκπαίδευσης, εστιάζοντας στη συμβολή του στην ολιστική ανάπτυξη των μαθητών.
H Δρ. Αικατερίνη Βάσιου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Ολοκλήρωσε προπτυχιακές σπουδές στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και μεταπτυχιακές σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Αναγορεύτηκε Διδάκτορας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ενώ στο πλαίσιο υποτροφίας Αριστείας εκπόνησε μεταδιδακτορική έρευνα στη Σχολική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικό πρόγραμμα Πειραματικής Μελέτης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και σε ερευνητικά προγράμματα Ψυχικής Υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά και έχει κάνει ανακοινώσεις σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια ψυχολογίας και εκπαιδευτικά συνέδρια. Στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται τα εξής: προσωπικοί και διαπροσωπικοί παράγοντες στη διδασκαλία και στη μάθηση, μάθηση και ψυχική ευεξία του μαθητικού πληθυσμού, διδασκαλία και ψυχική ευεξία των εκπαιδευτικών, μεθοδολογία της έρευνας στο πεδίο της διδασκαλίας και της μάθησης.
Add event to calendar