«Covid19: Επικοινωνία, κατ' εξαίρεση» είναι ο γενικός τίτλος σειράς συζητήσεων με επιστήμονες και επαγγελματίες της επικοινωνίας και της δημοσιογραφίας που εγκαινιάζουν το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία" του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου και το περιοδικό δημοσιογραφία, ανταποκρινόμενα στα νέα απροσδόκητα δεδομένα που έφερε στη ζωή μας ο #covid19. Κεντρικό θέμα της σειράς ο τρόπος που η κρίση του Covid-19 επηρεάζει τα δύο πεδία.
Η σειρά θα αναρτάται σε μορφή video podcasts μέσω των YouTube Channels του ΑΠΚΥ και του περιοδικού δημοσιογραφία.
Η πρεμιέρα των πρώτων τριών επεισοδίων (30 Μαρτίου, 3 Απριλίου και 6 Απριλίου 2020) με την Δρ. Λήδα Τσενέ, Σύμβουλο Επικοινωνίας και διδάσκουσα στο ΜΠΣ «Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία» του ΑΠΚΥ της σειράς έχει τίτλο:
«H Ψηφιακή Επικοινωνία στην εποχή του COVID-19: προκλήσεις και ευκαιρίες»
Ποιες είναι οι αλλαγές που φέρνει μια μεγάλη κρίση, όπως αυτή που βιώνουμε τώρα, στην αλληλεπίδραση κοινού και brands; Πώς καταφέρνουμε να διατηρήσουμε το κοινό μας; Πώς διαχειριζόμαστε επικοινωνιακά την κρίση; Πώς αλλάζει το περιεχόμενο των social media και πώς μπορούμε να προστατευτούμε από όλα όσα διαβάζουμε;
Τη Δευτέρα, 30 Μαρτίου στις 20.00 η Λήδα Τσενέ συζητά με τον Παναγιώτη Αρωνιάδη, New Media Director του ΠΑΟΚ, υπεύθυνο για την πολυβραβευμένη ψηφιακή στρατηγική του συλλόγου, για τις νέες προκλήσεις στη διαχείριση του κοινού υπό το πρίσμα του κορονοϊού.
Παρακολουθήστε ζωντανά μέσα από την πλατφόρμα Zoom συνδεόμενοι στο παρακάτω link: https://zoom.us/j/851148078
Βιογραφικά συντελεστών
Είναι Διδάκτωρ Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στα social media και την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Από το 2008 συνεργάζεται με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου ως ερευνήτρια και διδάσκουσα. Aπό το 2012 διδάσκει στο ΜΠΣ «Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Από το 2013 συνεργάζεται ως διδάσκουσα με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, ενώ από το 2012 συντονίζει δύο διαδυκτιακά σεμιναρία στην Ελληνοαμερικανική Ένωση με θέμα τις νέες τεχνολογίες και την πολιτιστική επιχειρηματικότητα. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος και σύμβουλος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και επικοινωνίας, ενώ από το 2005 είναι Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων της Comicdom Press και από το 2015 founder της Athens Comics Library. Συνεργάζεται με το Impact Hub Athens ως Communication Strategist και Business Development Consultant. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και επιστημονικές εργασίες στην περιοχή των ψηφιακών Μέσων, της δημοσιογραφίας, της επικοινωνίας, των comics και της πολιτιστικής διαχείρισης.
Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκίνησε το 1999 ως αθλητικός δημοσιογράφος στην εφημερίδα «Ο Φίλαθλος» όπου και παρέμεινε ως το 2004. Το 2004 ανέλαβε το Γραφείο Τύπου της ΑΕΚ κι από το 2005 ως το 2009 διετέλεσε Διευθυντής Έκδοσης του περιοδικού του συλλόγου, το AEK Empire. Παράλληλα, σχεδίασε το νέο website της ΑΕΚ, το οποίο έμεινε σε χρήση ως το 2016. Το 2009 επέστρεψε στη δημοσιογραφία ως Υπεύθυνος του τμήματος Ελεύθερων Ερευνών της εφημερίδας «Εξέδρα», ενώ ανέλαβε και Διευθυντής της ηλεκτρονικής σελίδας της εφημερίδας. Παράλληλα, είχε συνεργασίες με διεθνή περιοδικά όπως το Esquire και αποτελούσε τον επίσημο συνεργάτη της Panini στην Ελλάδα. Το 2013 εντάχθηκε στο Γραφείο Τύπου του ΠΑΟΚ και ανέλαβε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας του. Το 2015 δημιούργησε το totally responsive & mobile oriented paokfc.gr, το οποίο αναδείχτηκε καλύτερη ιστοσελίδα της Ελλάδας για το 2016 από τα βραβεία ΕΒΓΕ. Την ίδια χρονιά δημιούργησε και το Toumba Magazine, ένα περιοδικό που ξέφευγε τελείως από τα όρια ενός συλλογικού εντύπου και έδενε το ποδόσφαιρο με την κουλτούρα, το design και την αισθητική. Ως τώρα, το Toumba Magazine έχει αποσπάσει τέσσερα ελληνικά βραβεία ως το Καλύτερο Περιοδικό στην Ελλάδα και το European Design Award το 2017. Από το 2016 ανέλαβε ως New Media Director ορίζοντας την ψηφιακή στρατηγική κι ανάπτυξη του συλλόγου, το περιεχόμενο που παράγεται για τα Social Media, την οπτική ταυτότητα και το branding. Το 2018 ο ΠΑΟΚ απέσπασε οκτώ Digital Media Awards και αναδείχτηκε Digital Brand of the Year για την Ελλάδα. Από το 2019, είναι και Project Manager του PAOK TV, της OTT πλατφόρμας του ΠΑΟΚ, ο οποίος είναι ο μοναδικός σύλλογος στην Ευρώπη που διαχειρίζεται μόνος του τα τηλεοπτικά του δικαιώματα.